Verbeter je klantenservice met Mobile XL

Klantenservice draait om vriendelijkheid, de klant komt op de eerste plaats. Maar de stroom van vragen, klachten lijkt soms eindeloos. Je wilt effectief communiceren en zo snel mogelijk klantverzoeken afhandelen.  Tegelijkertijd wil je de klanttevredenheid hooghouden. Hoe pak je dit slim aan? Mobile XL helpt je met de juiste klantenservice software oplossing.

Mobile XL biedt krachtige tools die jouw klantenservice ondersteunen. Geen lange wachttijden of onbeantwoorde vragen meer. Onze supporttools zijn jouw geheime wapen om het vertrouwen van klanten te winnen.

Eenvoudig samenwerken tussen afdelingen

Of het nu gaat om ticketbeheer, snel reageren op vragen of het verbeteren van de klantbeleving, Mobile XL levert! Vereenvoudig jouw klantenservicetaken, vergroot de efficiëntie en behaal positieve resultaten.

Samenwerking is hierin cruciaal. Afdelingen zoals Sales en Marketing worden feilloos geïntegreerd. Miscommunicatie tussen teams is verleden tijd. Wij brengen processen en data samen voor een optimale klantbeleving.

Voorop blijven lopen

Efficiënte communicatie, snelle afhandeling van klantverzoeken en hoge klanttevredenheid zijn dagelijkse uitdagingen. De oplossing? Klantenservice Automation. Hiermee werk je niet alleen makkelijker, maar ook slimmer, en win je het vertrouwen van je klanten.

De kracht van klantenservice automation
Klantenservice Automation automatiseert routinetaken zoals het beantwoorden van veelgestelde vragen en het beheren van klantinteracties via e-mail, chat en sociale media. Dit verhoogt de efficiëntie, verkort wachttijden en verbetert de klanttevredenheid, terwijl de werklast voor medewerkers vermindert. Dit gaat verder dan het verzamelen van binnenkomende vragen via standaard klantenservice software.

Innovatieve technologieën voor betere service

Investeer in (geautomatiseerde multichannel ondersteuning. Zoals zelfservice opties, VOIP- en sociale media-integratie, chatfuncties en WhatsApp-ondersteuning. Maar ook in support op afstand en augmented reality. Hiermee kun je de klanttevredenheid aanzienlijk verbeteren en jouw voorsprong behouden op de concurrentie.

Multichannel ondersteuning
Stel klanten in staat om via hun voorkeurskanaal contact op te nemen. Of het nu via telefoon, e-mail, chat of sociale media is. Bied consistente servicekwaliteit en bouw sterke klantrelaties op.

Zelfservice
Bied zelfservice opties zoals FAQ’s, handleidingen en klantportalen. Dit verhoogt de efficiëntie door het aantal binnenkomende verzoeken te verminderen en biedt klanten direct relevante oplossingen.

VoIP Integratie
Met VoIP kunnen medewerkers overal werken, wat handig is voor remote support en flexibele werktijden. Het biedt ook geavanceerde functies zoals gespreksopname en -analyse voor kwaliteitsbewaking.

Augmented Reality
Gebruik AR voor technische ondersteuning en productdemonstraties. Klanten kunnen hun probleem live tonen en service-agents kunnen virtuele aanwijzingen geven.

Social Media integratie
Gebruik AR voor technische ondersteuning en productdemonstraties. Klanten kunnen hun probleem live tonen en service-agents kunnen virtuele aanwijzingen geven.

Live chat
Bied real-time ondersteuning aan via live chat. Dit verbetert de klanttevredenheid en creëert verkoopkansen door directe interactie.

WhatsApp
Bied ondersteuning via WhatsApp. Het biedt een persoonlijke en directe communicatielijn en bevordert sterke klantrelaties.

Support op afstand
Gebruik tools voor schermdeling en remote desktop om problemen direct te diagnosticeren en op te lossen. Dit zorgt voor snelle oplossingen.

Als je communiceert dat je via een specifiek kanaal bereikbaar bent voor vragen… dan moet dit kanaal ook professioneel bemand worden. Killing voor de klanttevredenheid als vragen niet worden opgevolgd.

De voordelen van een klantenservice automation

  • Verhoogde efficiëntie en productiviteit

    Routinematige taken worden geautomatiseerd, klantenservicemedewerkers kunnen zich concentreren op complexere verzoeken en problemen. Dit leidt tot een verhoogde efficiëntie en productiviteit binnen het team

  • Verbeterde klanttevredenheid

    Klantenservice automation zorgt voor snelle en consistente antwoorden op klantvragen. Dit draagt bij aan een positieve klantervaring en verhoogt de klanttevredenheid

  • 24/7 beschikbaarheid

    Automatisering betekent dat klanten ook buiten kantooruren ondersteuning kunnen krijgen. Dit zorgt voor een service die altijd beschikbaar is, wat bijdraagt aan een eigentijdse klantbeleving

  • Betere data-analyse en -inzichten

    Automatiseringstools verzamelen en analyseren klantgegevens, waardoor waardevolle inzichten worden verkregen. Deze inzichten kunnen worden gebruikt om de klantenservice verder te verbeteren

  • Vermindering van fouten

    Menselijke fouten zijn onvermijdelijk, maar door processen te automatiseren, wordt de kans op fouten aanzienlijk verminderd. Dit leidt tot een betere klantbeleving van de service, kortere doorlooptijden en kostenreductie.