Zoho CRM: jouw gids naar groeiende sales

De Zoho CRM Advanced Training biedt je de essentiƫle kennis en vaardigheden om Zoho CRM effectief te beheren. Deze training is perfect voor beheerders die hun expertise willen verdiepen en hun sales- en marketingteams optimaal willen laten profiteren van Zoho CRM. Je leert geavanceerde functies instellen en onderhouden binnen je organisatie.

Zoho CRM

De volgende onderdelen van Zoho CRM ga je terugvinden in deze training

  • Security en data sharing regels
  • Security settings o.b.v. Zoho Directory
  • Complaince settings
  • Marketing attribution
  • Teamspaces
  • Actions and schedules
  • Templates gebruiken en configureren
  • Klantenportaal configureren
  • Toekenningsregels en routeringen
  • Case Escalatie regels
  • Scoring rules
  • Cadences
  • Blueprint configuratie
  • Review Processen
  • Uitleg van Data administratie
  • Integraties met Zoho Desk en andere Zoho applicaties
  • Rapporten en dashboards maken en gebruiken
  • Mobiele toegang tot Zoho CRM
  • Developer Hub mogelijkheden
  • Q&A

Zoho online trainingen
Zoho online-trainingen helpen gebruikers van alle niveaus om de functies en mogelijkheden van Zoho-producten volledig te benutten. Deze trainingen zijn bedoeld om gebruikers van alle niveaus, van beginners tot gevorderden, te onderwijzen over hoe zij de functies en mogelijkheden van Zoho-producten ten volle kunnen benutten.

Voordelen van Zoho CRM Advanced Admin Training

Praktische Kennis: je krijgt hands-on ervaring en directe feedback van onze deskundige trainers.

Flexibeliteit: volg de training online en kijk hem daarna nog eens terug.

Kostenbesparend: door je team te trainen in het effectief gebruik van Zoho CRM, verhoog je de productiviteit en verlaag je de kosten op lange termijn.

Verbeterde Klanttevredenheid: een goed beheerde CRM omgeving leidt tot meer omzet en tevreden klanten en verkopers.

Ook na de training houden we je op de hoogte

Na de Zoho CRM Advanced Online Admin training houden we je op de hoogte van wijzigingen en verbeteringen in Zoho CRM. Je wordt uitgenodigd voor jaarlijkse update meetings, zodat je altijd up-to-date blijft.

  • Kan ik de training verplaatsen indien ik verhinderd ben?

    Ja je kunt je inschrijven verplaatsen wanneer je minimaal 24 uur voor de training je afmeld. Je kan dan gewoon bij de volgende training meedoen.

  • Worden de trainingen ook op locatie gegeven?

    Indien je een training wil hebben op locatie dan is dit ook mogelijk. stuur ons een bericht met een verzoek hiervoor.

  • Worden de trainingen opgenomen?

    Ja je ontvang na afloop de opname van de training zodat je die op een later moment nog eens kan terug kijken.

  • Indien we meerdere trainigen afnemen is er dan een korting?

    Indien je met 3 of meer personen deelneem in de training ontvang je korting.

  • Kan ik de advanced training volgen zonder de basis training te hebben gevolgd?

    Dat is mogelijk echter zullen er geen onderwerpen uit de basis training worden behandeld, wij adviseren daarom altijd om beide trainingen te volgen om er zeker van te zijn dat je alle kennis hebt