Zoho CRM: Jouw gids naar groei in sales

De Zoho CRM Basis Admin Training geeft je de essentiĆ«le kennis en vaardigheden om Zoho CRM effectief te beheren. Deze training is ideaal voor nieuwe beheerders die verantwoordelijk zijn voor het instellen en onderhouden van Zoho CRM in hun organisatie.

Zoho CRM

We leren je alles over de volgende onderdelen van Zoho CRM in deze training

  • Introductie tot Zoho CRM
  • Accountinstellingen en persoonlijke instellingen
  • Gebruikers en Rollen Beheren
  • Territoriumbeheer, groepen en teams opzetten
  • Modules en velden instellen, data synchronisatie
  • Opportunity management en pipelines
  • Offertes maken en het versturen
  • Product configurator en prijsregels
  • Templates gebruiken en configureren
  • E-mail synchronisatie, Social Media, WhatsApp en Webforms instellen
  • Workflow regels
  • Goedkeuringsprocessen
  • Integraties via Zoho Marketplace zoals Zoho Sign
  • Mobiele toegang tot Zoho CRM
  • Q&A sessie

Zoho online trainingen omvatten een serie van web-based educatieve programma’s ontworpen om gebruikers te helpen effectief gebruik te maken van de diverse Zoho-applicaties. Deze trainingen zijn bedoeld om gebruikers van alle niveaus, van beginners tot gevorderden, te onderwijzen over hoe zij de functies en mogelijkheden van Zoho-producten ten volle kunnen benutten.

Voordelen van Zoho CRM Basis Admin Training

Praktische kennis: je krijgt hands-on ervaring en directe feedback van deskundige trainers.

Flexibiliteit: volg de training online en kijk hem later terug.

Kostenbesparend:  train je team effectief in Zoho CRM, verhoog productiviteit en verlaag kosten.

Verbeterde Klanttevredenheid:  een goed beheerde CRM-oplossing leidt tot snellere klantinzichten en tevreden klanten.

Zoho Online Trainingen
Onze online-trainingen zijn ontworpen om gebruikers van alle niveaus te helpen Zoho-applicaties optimaal te benutten.

Zoho CRM: de perfecte oplossing
Zoho CRM biedt uitgebreide functionaliteiten wanneer de CRM-mogelijkheden van Exact niet meer voldoen.

Ook na de training houden we je op de hoogte

Na de training houden we je op de hoogte van wijzigingen en verbeteringen in Zoho CRM. Je wordt uitgenodigd voor jaarlijkse update meetings, zodat je altijd up-to-date blijft.

  • Kan ik de training verplaatsen indien ik verhinderd ben?

    Ja je kunt je inschrijven verplaatsen wanneer je minimaal 24 uur voor de training je afmeldt. Je kan dan gewoon bij de volgende training meedoen.

  • Worden de trainingen ook op locatie gegeven

    Indien je een training wil hebben op locatie dan is dit ook mogelijk. stuur ons een bericht met een verzoek hiervoor.

  • Worden de trainingen opgenomen?

    Ja je ontvang na afloop de opname van de training zodat je die op een later moment nog eens terug kunt kijken.

  • Indien we meerdere trainingen afnemen is er dan een korting?

    Indien je met 3 of meer personen deelneem in de training ontvang je korting.

  • Kan ik de advanced training volgen zonder de basistraining te hebben gevolgd?

    Dat is mogelijk echter zullen er geen onderwerpen uit de basi training worden behandeld, wij adviseren daarom altijd om beide trainingen te volgen om er zeker van te zijn dat je alle kennis hebt