Zoho Desk: jouw gids naar efficiënt klantbeheer

Welkom bij de basis Zoho Desk Agent Training! In deze training leer je hoe je Zoho Desk effectief kunt gebruiken om je klantenservice te verbeteren en taken efficiënt af te handelen. We richten ons op de functies van de gebruikersinterface en hoe je deze dagelijks kunt gebruiken. Laten we beginnen!

Zoho Desk

De volgende onderdelen van Zoho Desk ga je terugvinden in deze training

  • Introductie tot Zoho Desk
  • Overzicht van de user interface
  • Modules en algemene gebruikers instellingen
  • Aanmaken en beantwoorden van tickets
  • Gebruik van de chatfunctie
  • Gebruik van de WhatsApp functionaliteit
  • Gebruiken van artikelen in de Knowledgebase
  • Templates versturen
  • Maken van views en filters
  • Taken en afspraken plannen
  • Omgaan met feedback en enquêtes
  • Mobiele Toegang tot Zoho Desk en Radar app
  • Q&A

Zoho online trainingen omvatten een serie van web-based educatieve programma’s ontworpen om gebruikers te helpen effectief gebruik te maken van de diverse Zoho-applicaties. Deze trainingen zijn bedoeld om gebruikers van alle niveaus, van beginners tot gevorderden, te onderwijzen over hoe zij de functies en mogelijkheden van Zoho-producten ten volle kunnen benutten.

Voordelen van Zoho Desk Agent of gebruikers training

Praktische Kennis: hands-on ervaring en directe feedback van deskundige trainers.

Flexibiliteit: volg de training online en kijk hem later terug.

Kostenbesparend: verhoog productiviteit en verlaag kosten door je team te trainen in effectief gebruik van Zoho Desk.

Verbeterde Klanttevredenheid: een goed beheerde en gebruikte helpdesk leidt tot snellere oplossingen en tevreden klanten.

Zoho Online Trainingen
Onze online-trainingen helpen gebruikers van alle niveaus om Zoho-applicaties optimaal te benutten.

Ook na de training houden we je op de hoogte

Na het volgen van de Zoho Desk Online Agent of Gebruikers training houden we je ook op de hoogte van de wijzigingen en verbeteringen in Zoho Desk. Je wordt uitgenodigd voor jaarlijkse update meetings, zodat je altijd up-to-date blijft van wijzigingen en verbeteringen in Zoho Desk.

  • Kan ik de training verplaatsen indien ik verhinderd ben?

    Ja je kunt je inschrijven verplaatsen wanneer je minimaal 24 uur voor de training je afmeld. Je kan dan gewoon bij de volgende training meedoen.

  • Worden de trainingen ook op locatie gegeven?

    Indien je een training wil hebben op locatie dan is dit ook mogelijk. stuur ons een bericht met een verzoek hiervoor.

  • Worden de trainingen opgenomen?

    Ja je ontvang na afloop de opname van de training zodat je die op een later moment nog eens kan terug kijken.

  • Indien we meerdere trainigen afnemen is er dan een korting?

    Indien je met 3 of meer personen deelneem in de training ontvang je korting.

  • Kan ik de advanced training volgen zonder de basistraining te hebben gevolgd?

    Dat is mogelijk echter zullen er geen onderwerpen uit de basistraining worden behandeld, wij adviseren daarom altijd om beide trainingen te volgen om er zeker van te zijn dat je alle kennis hebt.