Zoho Desk: jouw gids naar efficiënt klantbeheer

De Zoho Desk Admin Training is een uitgebreide cursus, ontworpen om je de kennis en vaardigheden te bieden die je nodig hebt om Zoho Desk effectief te beheren. Zoho Desk is een krachtig helpdeskplatform dat jouw klantenservice kan transformeren. Tijdens deze training leer je de basisprincipes van Zoho Desk, van het opzetten van je account tot het automatiseren van je klantenserviceprocessen. Laten we beginnen!

Zoho Desk

De volgende onderdelen van Zoho Desk ga je terugvinden in deze training

  • Introductie tot Zoho Desk
  • Accountinstellingen en persoonlijke instellingen
  • Modules en algemene instellingen
  • Kanalen instellen
  • Gebruikers beheren
  • Afdelingen en teams opzetten
  • Templates gebruiken en configureren
  • Klantenportaal Configureren
  • Toekenningsregels en routeringen
  • Contracten en Service Level Agreements (SLA’s) instellen
  • Helpcenter en kennisbank creëren en beheren
  • Integraties met Zoho CRM en andere Zoho applicaties
  • Rapporten en dashboards maken en gebruiken
  • Feedback en enquêtes
  • Mobiele Toegang tot Zoho Desk
  • Q&A

Deze Zoho Desk Basis Admin training is een onderdeel van onze Zoho Online trainingen. Deze omvatten een serie van web-based educatieve programma’s ontworpen om gebruikers te helpen effectief gebruik te maken van de diverse Zoho-applicaties.

Voordelen van Zoho Desk Basis Admin Training

Praktische Kennis: je krijgt hands-on ervaring en directe feedback van onze deskundige trainers.

Flexibiliteit: volg de training online en kijk hem daarna nog eens terug

Kostenbesparend: door je team te trainen in het effectief gebruik van Zoho Desk, verhoog je de productiviteit en verlaag je de kosten op lange termijn.

Verbeterde Klanttevredenheid: een goed beheerde helpdesk leidt tot snellere oplossingen en gelukkiger klanten.

Ook na de training houden we je op de hoogte

Na het volgen van de Zoho Desk Basis Online Admin training houden we je ook op de hoogte van de wijzigingen en verbeteringen in Zoho Desk. Je wordt uitgenodigd voor de jaarlijkse update meetings, zodat je altijd op de hoogte blijft van de wijzigingen en toevoegingen in Zoho Desk.

  • Kan ik de training verplaatsen indien ik verhinderd ben?

    Ja je kunt je inschrijven verplaatsen wanneer je minimaal 24 uur voor de training je afmeldt. Je kan dan gewoon bij de volgende training meedoen.

  • Worden de trainingen ook op locatie gegeven?

    Indien je een training wil hebben op locatie dan is dit ook mogelijk. stuur ons een bericht met een verzoek hiervoor.

  • Worden de trainingen opgenomen?

    Ja je ontvang na afloop de opname van de training zodat je die op een later moment nog eens terug kunt kijken.

  • Indien we meerdere trainigen afnemen is er dan een korting?

    Indien je met 3 of meer personen deelneem in de training ontvang je korting.

  • Kan ik de advanced training volgen zonder de basis training te hebben gevolgd?

    Dat is mogelijk echter zullen er geen onderwerpen uit de basistraining worden behandeld, wij adviseren daarom altijd om beide trainingen te volgen om er zeker van te zijn dat je alle kennis hebt.